Projektowanie stron www
Treści programowe
1. TWORZENIE STRON WWW (HTML I XHTML)
- Dokument HTML (budowa i planowanie)
- Znaczniki i atrybuty
- Odsyłacze (hiperłącza do innych stron)
- Umieszczanie i formatowanie tekstu na stronie
- Planowanie map obrazów na stronie
- Stosowanie tabel do prezentacji danych na stronie (formatowanie wierszy i komórek)
- Kontrolowanie wyglądu strony
- Osadzanie plików multimedialnych na stronie WWW (animacje flash)
- Formularze elektroniczne na stronach WWW (wstawianie i odbieranie formularzy na stronie)
- Wprowadzanie list wypunktowanie na stronę WWW
- Edycja i obsługa ramek w dokumencie HTML
- Wprowadzenie strony do Internetu (zakładanie konta WWW., klient FTP)
- Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
- Rozbudowa i aktualizacja witryny Zaplanowanie dokumentu HTML
- Zaplanowanie formatów dla stron
- Zastosowanie szablonu stron
- Umieszczenie i sformatowanie tekstu na stronie
- Stosowanie list uporządkowanych i nieuporządkowanych
- Umieszczanie ilustracji i grafiki na stronie
- Tworzenie tła strony
- Stosowanie odnośników dokumentów i hiperlinków do innych stron
- Planowanie map obrazów na stronie
- Dołączanie dźwięku do tła strony
- Stosowanie tabel do prezentacji danych na stronie
- Stosowanie formatowania tabeli
- Stosowanie formatowania dla komórek tabeli
- Stosowanie ramek do do prezentacji strony
- Stosowanie wybranych rodzajów kodowania stron
2. KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW (CSS)
- Kaskadowe arkusze stylów, definicje i ustawienia stylów.
- Modyfikowanie parametrów strony z wykorzystaniem arkuszy stylów
- Stosowanie stylów lokalnych zewnętrznych i wewnętrznych
- Modyfikowanie atrybutów stylów, elementów zawartości strony
- Zaplanowanie obsługi zdarzeń związanych z myszą
- Selektory elementów, atrybutów, klas i pseudokras
- Własności: czcionki, tekst, tło, marginesy, obramowania, wykazy
- Kaskadowość stylów Modyfikowanie parametrów strony z wykorzystaniem arkuszy stylów
- Stosowanie stylów lokalnych, zewnętrznych i wewnętrznych
- Modyfikowanie atrybutów stylów elementów zawartości strony
- Zaplanowanie obsługi zdarzeń związanych z myszą
3. INTERAKTYWNE ANIMACJE (FLASH)
- Stosowanie grafiki, animacji i dźwięku do uatrakcyjnienia stron WWW
- Projektowanie i umieszczanie animacji i ruchu obiektów na prezentowanej stronie
- Posługiwanie się programami do tworzenia grafiki komputerowej
- Rysowanie i edycja podstawowych obiektów
- Operowanie ujęciami i klatkami filmu
- Budowanie animacji ruchu i kształtu
- Konstruowanie obiektów do animacji
- Koordynowanie muzyki z animacją ruchu
- Wprowadzanie akcji ACTION SCRIPT
- Eksportowanie i publikowanie filmów
- Zapisywanie animacji w formacie umożliwiającym umieszczanie je na stronie WWW. Stosowanie grafiki, animacji i dźwięku do uatrakcyjnienia stron
- Projektowanie i umieszczanie animacji i ruchu obiektów na prezentowanej stronie
- Posługiwanie się programami do tworzenia grafiki komputerowej
- Rysowanie i edycja podstawowych obiektów
- Operowanie ujęciami i klatkami filmu
- Budowanie animacji ruchu i kształtu
- Konstruowanie obiektów do animacji
- Koordynowanie muzyki z animacją ruchu
- Zapisywanie animacji w formacie umożliwiającym umieszczenie jej na stronach WWW
4. WYKORZYSTANIE DYNAMICZNEGO JĘZYKA PROGRAMOWANIA PO STRONIE SERWERA (PHP) ORAZ SKRYPTÓW JAVA
- Dołączanie skryptów PHP do stron HTML
- Przesyłanie danych pomiędzy stronami HTML i skryptami PHP
- Testowanie i usuwanie błędów z programów
- Projektowanie dostępu do baz danych umieszczanych na serwerze
- Wykonywanie zapytań do bazy danych po stronie serwera
- Konfigurowanie serwera WWW do obsługi języka PHP
- Elementy JAVASCRIPT
- Projektowanie obsługi map obrazowych po stronie serwera
- Tworzenie list pocztowych
- Stosowanie formularzy wieloczęściowych do gromadzenia danych Dołączanie skryptów PHP do stron HTML
- Przesyłanie danych pomiędzy stronami HTML i skryptami PHP
- Testowanie i usuwanie błędów z programów
- Projektowanie dostępu do baz danych umieszczanych na serwerze
- Wykonywanie zapytań do bazy danych po stronie serwera
- Konfigurowanie serwera WWW do obsługi języka PHP
- Elementy JAVASCRIPT
- Projektowanie obsługi map obrazowych po stronie serwera
- Tworzenie list pocztowych
- Stosowanie formularzy wieloczęściowych do gromadzenia danych
5. ZAPROJEKTOWANIE WŁASNEJ STRONY WWW
- Projektowanie strony na zadany temat z wykorzystaniem elementów poznanych w trakcie szkolenia
- Modyfikowanie gotowych projektów Zastosowanie poznanych narzędzi informatycznych i graficznych do samodzielnego opracowania strony internetowej
Razem w ramach kursu – 100 – 120 godzin dydaktycznych
Zapewniamy:
- indywidualną pracę z komputerem w grupie 6-10 osobowej
- atelier fotograficzne z wyposażeniem
- materiały edukacyjne
- doskonałą kadrę szkolącą
- atrakcyjną cenę szkolenia oraz dogodne warunki płatności
- Zaświadczenie ukończenia kursu